2020(e)ko apirilaren 18(a), larunbata

PIANO: SUZUKI METODOA

Shinichi Suzuki biolin-jole eta hezitzaile japoniarra da. Berak talentua berezkoa ez dela esaten du,talentua garatu egin daitekeela pentsatzen du. Ideia horretatik abiatuta, musika ikasteko metodo bat sortu zuen, eta gaur egun munduko leku askotan jarraitzen den metodoa da: Suzuki Metodoa. Piezak errepikatuz, atxikiz eta erreproduzituz tresna bat jotzen ikasten dela da metodo honek esaten duena. Eta agian izango da. Ni ez naiz metodologia honen oso jarraitzailea, nire ustez alde batera uzten bait ditu sormena eta ume bakoitzaren askatasuna. Metodoan agertzen diren pieza guztiak ederto jotzen ikasiko du ikasleak baina partitura horiek kenduta...gai izango da bere kabuz zerbait jotzeko? Hori ere landu behar dela uste dut. Nire iritzia alde batera utzita, metodo honetatik gustatzen zaidana lehenengo liburuaren sekuentzia pedagogikoa da. Ikasle batzuekin erabiltzen dut batzuetan eta horregatik igoko ditut lehenengo liburu honetatik erabiltzen ditudan abestien partiturak; norbaitek pianoa ikastea nahi badu, agian partitura hauek erabiliko ditu eta.

SUZUKI 1 Aukeratuak by ORIXOL on Scribd

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina