2013(e)ko urriaren 21(a), astelehena

1000 IKUSTALDI!!!

Gaur heldu naiz 1000 orri ikustaldietara!!! Mila esker danoi!!
Ikastaro batean eskatu zidaten blog bat martxan jartzeko, poliki poliki hasi nintzan niretzat berria zen mundo honetan eta begira! 1000ra heldu naiz!
Egunetik egunera musika atetxo hau hobetzen joatea da nire helburua eta badakizue! lan hori betetzeko zuen iradokizunak ere hartzen ditut kontuan!!!

Mila esker bereziki kalean informazioa ematen didazuen guztiei, nire Euskaltzaindiko adituai eta familixa guztiai!!!!

3 iruzkin:

  1. "... nire euskaltzaindiako adituai...".

    Ummm... "Euskaltzaindiko", mesedez.

    Zorionak!

    ErantzunEzabatu
  2. Jajaja!! Horrela horrela!! Jarraitu niretzat lanean eh?
    Eskerrik asko!!!

    ErantzunEzabatu
  3. Zu, bai zu. Ama, irakasle, blog mantentzaile, langile, eta beti irribarrea aurpegian. Beste guztiok horrelakoak bagina askoz hobeto joango litzateke mundua. Jo ta ke, barrea galdu gabe.

    ErantzunEzabatu